فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ باور نکن تنهاییت را






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

باور نکن تنهاییت را

تا یک دل و یک درد داری

تا در عبور از کوچه ی عشق

به دوش من سر میگذاری

باور نکن تنهاییت را

من با توام تنهای تنها

من با توام هرجا که باشی

حتی اگر یک لحظه یک عمر باهم در این دنیا نباشیم

این ها را بگذار بگذر با من بیا تا کعبه ی دل

باور نکن تنهاییت را من با توام منزل به منزل

 

i love you too behzaaaaaaaaad



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:26 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت